Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

Τρυφωνόπουλος, Σπυρίδων

Thesis
NonPeerReviewed

2014


Η εργασία αυτή περιλαμβάνει ένα φάσμα δραστηριοτήτων της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας καθώς και το εμπόριο, διακίνηση, διαφήμιση, μάρκετινγκ και χρήση για το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που υπάρχουν για την δημιουργία και την διάδοση της συγκεκριμένης τέχνης και έκφρασης. Περιλαμβάνει επίσης μια ιστορική αναδρομή στο τρόπο και στα μέσαπροϊόντα του πως εξελίχθηκε η μουσική βιομηχανία και τεχνολογία, επεξηγεί εξειδικευμένους όρους και δραστηριότητες που εμπορεύεται, τις αναλύει και περιλαμβάνει εξωτερικούς παράγοντες , δυνατότητες και επιλογές που σχετίζονται άμεσα με την σύγχρονη λειτουργία της. Περιέχει προτάσεις για υλοποίηση, οικονομικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό.

Μουσική - Βιομηχανία και εμπόριο

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.