Η εργασία αυτή περιλαμβάνει ένα φάσμα δραστηριοτήτων της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας καθώς και το εμπόριο, διακίνηση, διαφήμιση, μάρκετινγκ και χρήση για το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που υπάρχουν για την δημιουργία και την διάδοση της συγκεκριμένης τέχνης και έκφρασης. Περιλαμβάνει επίσης μια ιστορική αναδρομή στο τρόπο και στα μέσαπροϊόντα του πως εξελίχθηκε η μουσική βιομηχανία και τεχνολογία, επεξηγεί εξειδικευμένους όρους και δραστηριότητες που εμπορεύεται, τις αναλύει και περιλαμβάνει εξωτερικούς παράγοντες , δυνατότητες και επιλογές που σχετίζονται άμεσα με την σύγχρονη λειτουργία της. Περιέχει προτάσεις για υλοποίηση, οικονομικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό.