H επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



H επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Τσιπουρίδου, Μαγδαληνή

Η παρούσα ερευνητική μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των στάσεων και των συμπεριφορών των Ελλήνων καταναλωτών τραπεζικών υπηρεσιών σε σχέση με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που εφαρμόζουν οι τράπεζες. Ακόμα, στοχεύει στον εντοπισμό των παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν την στάση τους και τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται έννοιες όπως η ικανοποίηση, η προσήλωση, οι προθέσεις για επανάληψη αγοράς και το word-of-mouth. Γενικότερα, οι καταναλωτές του δείγματος δεν είναι ικανοποιημένοι με την τράπεζα που χρησιμοποιούν και κατ’ επέκταση δεν είναι πιστοί προς αυτή και δεν σκοπεύουν να εμπλακούν σε word-of-mouth επικοινωνία και να προβούν σε μελλοντική επανάληψη αγοράς. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι, οι καταναλωτές των τραπεζικών υπηρεσιών κατανοούν την ανάγκη των τραπεζών για μεγιστοποίηση των κερδών τους γεγονός που δεν επηρεάζει αρνητικά την ικανοποίηση που αισθάνονται. Επίσης, οι καταναλωτές των τραπεζικών υπηρεσιών παρόλο που επιθυμούν από την τράπεζά τους να προβαίνει σε ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης φιλανθρωπικού και ηθικού χαρακτήρα, δεν φαίνεται αυτό να επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την ικανοποίησή τους, την προσήλωσή τους και τις μελλοντικές τους προθέσεις για word-of-mouth και επανάληψη αγοράς των υπηρεσιών της τράπεζας που χρησιμοποιούν.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2012

http://anaktisis.uowm.gr/5057/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.