Η επανάσταση στο χώρο της ποιότητας βρίσκεται διεθνώς σε εξέλιξη. Ο καταναλωτής έχει ενστερνιστεί πλέον ότι η ποιότητα είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της αξίας του προϊόντος ή της υπηρεσίας που αγοράζει. Είναι βασικό κριτήριο της καταναλωτικής του συμπεριφοράς.
Έχει όμως σημασία πως μπορεί ο καταναλωτής να πεισθεί για την ποιότητα που έχει ενσωματωθεί στο προϊόν που αγοράζει.
Η καθιέρωση και εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας από έναν οργανισμό (επιχείρηση) σύμφωνα με ένα ορισμένο πρότυπο και το αντίστοιχο πιστοποιητικό μπορούν να συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια και να αποτελέσουν ένα δυνατό όπλο στη μάχη για τον ανταγωνισμό.