Το πράσινο μάρκετινγκ και η Greenpeace

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το πράσινο μάρκετινγκ και η Greenpeace

Μόσχου, Μαρία-Ιωάννα

Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά στο Πράσινο Μάρκετινγκ και το δεύτερο στο παράδειγμα της Greenpeace. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν η διερεύνηση της φιλοσοφίας του πράσινου μάρκετινγκ, των πράσινων καταναλωτών, της στρατηγικής των πράσινων επιχειρήσεων και εταιριών καθώς και η παράθεση παραδειγμάτων εταιριών παραγωγής και προώθησης πράσινων προϊόντων. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο παράδειγμα της Greenpeace ξεκινώντας από τη γέννησή της και αναλύοντας τις αρχές και τις δράσεις της. Τέλος το οικολογικό πρόβλημα παρουσιάζεται με όλες τις πτυχές του και προτείνονται τρόποι αντιμετώπισής του. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε υλικό από διάφορες ιστοσελίδες και οι μέθοδοι που εφαρμόστηκαν ήταν: η ανάγνωση - ανάλυση -σύγκριση και επιλογή των σημαντικότερων πληροφοριών άλλοτε δίνοντας το νόημά τους και άλλοτε μεταφράζοντας.

Thesis
NonPeerReviewed

Περιβαλλοντική πολιτική
Επιχειρηματικότητα
Μη κυβερνητικές οργανώσεις


Greek

2014

http://anaktisis.uowm.gr/5685/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)