δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Το πράσινο μάρκετινγκ και η Greenpeace
Μόσχου, Μαρία-Ιωάννα
Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δυο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορά στο Πράσινο Μάρκετινγκ και το δεύτερο στο παράδειγμα της Greenpeace. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν η διερεύνηση της φιλοσοφίας του πράσινου μάρκετινγκ, των πράσινων καταναλωτών, της στρατηγικής των πράσινων επιχειρήσεων και εταιριών καθώς και η παράθεση παραδειγμάτων εταιριών παραγωγής και προώθησης πράσινων προϊόντων. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο παράδειγμα της Greenpeace ξεκινώντας από τη γέννησή της και αναλύοντας τις αρχές και τις δράσεις της. Τέλος το οικολογικό πρόβλημα παρουσιάζεται με όλες τις πτυχές του και προτείνονται τρόποι αντιμετώπισής του. Για την εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε υλικό από διάφορες ιστοσελίδες και οι μέθοδοι που εφαρμόστηκαν ήταν: η ανάγνωση - ανάλυση -σύγκριση και επιλογή των σημαντικότερων πληροφοριών άλλοτε δίνοντας το νόημά τους και άλλοτε μεταφράζοντας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.