Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός

Παρθένης, Επαμεινώνδας

Σε έναν κόσμο που κατέχεται από την εντυπωσιακή τεχνολογική μεταβολή κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι οι εξελίξεις στις τεχνολογίες των μέσων μαζικής επικοινωνίας είναι στην καρδιά της μεταβολής αυτής. Πολύ βλέπουν το Ίντερνετ ως το παράδειγμα της νέας παγκόσμιας τάξης που αναδύεται με το τέλος του 20ου αιώνα. Οι χρήστες του Ίντερνετ ζουν σε έναν «κυβερνοχώρο». Ο όρος κυβερνοχώρος δηλώνει τον χώρο της διαντίδρασης που διαμορφώνεται από το παγκόσμιο δίκτυο των υπολογιστών που συνθέτουν το Ίντερνετ. Στον κυβερνοχώρο όπο)ς θα έλεγε και ο Μποντριγιάρ δεν είμαστε πια «άνθρωποι», αλλά μηνύματα στις οθόνες των άλλων. Εκτός από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όπου οι χρήστες δίνουν την ταυτότητά τους κανένας στο Ίντερνετ δεν γνωρίζει ποιος είναι στην πραγματικότητα ο οποιοσδήποτε άλλος, αν είναι άντρας ή γυναίκα ούτε που βρίσκεται στον κόσμο. Υπάρχει μια περίφημη γελοιογραφία για το Ίντερνετ, που παρουσιάζει ένα σκύλο που κάθεται μπροστά από έναν υπολογιστή. Η λεζάντα της εικόνας λέει: « αυτό που είναι σπουδαίο στο Ίντερνετ είναι που κανείς δεν ξέρει πως είσαι ένα σκύλος».

Thesis
NonPeerReviewed

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα


Ελληνική γλώσσα

2003

http://anaktisis.uowm.gr/6731/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.