Promotion & συμπεριφορά καταναλωτή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Promotion & συμπεριφορά καταναλωτή

Κουτσουκέρας, Σωτήριος

Η εργασία αυτή αποτελεί μια εισαγωγική προσέγγιση στο πολύπλοκο πραγματικά ζήτημα της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος αυτού οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι η επικοινωνία και η προβολή ειδικότερα, η οποία άλλωστε είναι ένα από τα λεγόμενα τέσσερα P (price, production, place and promotion), εξαρτάται από μια πληθώρα παραγόντων, που είναι δύσκολο να διακριθούν και που ολοένα εξελίσσονται με το πέρασμα των χρόνων. Έτσι όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο Kotler παρόλο που το μίγμα προβολής (promotion mix) είναι η πρωταρχική επικοινωνιακή δραστηριότητα της εταιρίας, ολόκληρο το μίγμα marketing (marketing mix) πρέπει να συνεισφέρει για αποτελεσματικότερο επικοινωνιακό αντίκτυπο.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτές - Προστασία
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2004

http://anaktisis.uowm.gr/754/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.