Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία λογισμικού εμπορικής διαχείρισης στο διαδίκτυο. Η περίπτωση του κλάδου της εμπορίας οίνου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία λογισμικού εμπορικής διαχείρισης στο διαδίκτυο. Η περίπτωση του κλάδου της εμπορίας οίνου

Καλδάνης, Αλέξανδρος-Ευάγγελος

Thesis
NonPeerReviewed

2015-05


Το κρασί εμφανίζεται από τα αρχαία χρόνια δεμένο με τον άνθρωπο και κατέχει την πρώτη θέση σε πολλούς πολιτισμούς και θρησκείες. Ακούγοντας τη λέξη οίνος ή αλλιώς κρασί έρχονται στο μυαλό μας λέξεις οι οποίες μπορούν να συνδεθούν άμεσα με το μέτρο, την καλή σωματική και ψυχική κατάσταση του ανθρώπου καθώς και με την μακροζωία. Ο άνθρωπος από τα αρχαία χρόνια ανέπτυξε τεχνικές για την παραγωγή του κρασιού, αλλά και στις μέρες μας οι τεχνικές αυτές δεν έχουν αλλάξει ουσιαστικά. Στις οινοποιητικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούνται αυτές οι τεχνικές με κάποιες διαφοροποιήσεις για την παραγωγή κρασιού. Οι οινοποιητικές επιχειρήσεις λόγο των πολλών τμημάτων τους για την παραγωγή κρασιού μέχρι το τελικό προϊόν για την πώληση, χρειάζονται έναν «οργανωτή». Μια εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης μπορεί να παίξει το ρόλο του οργανωτή. Με την εξέλιξη της πληροφορικής έχουν δημιουργηθεί εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης που βοηθούν τις επιχειρήσεις, ανάλογα με τις απαιτήσεις τις κάθε μιας ξεχωριστά, στην καλύτερη και ευκολότερη οργάνωση τους. Κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει μια τέτοια εφαρμογή είναι η διαχείριση των χρηματοοικονομικών, των αγορών, των πωλήσεων και της οργάνωσης της αποθήκης.

Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Οινοποιία
Διοίκηση και οργάνωση
Οινοποιεία

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.