Μελετάται πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και αν σε περιόδους οικονομικής ύφεσης οι στρατηγικές μεταβάλλονται στο πλαίσιο τής καταναλωτικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, παρατίθενται οι ορισμοί για το τραπεζικό μάρκετινγκ και γίνεται λόγος για το μείγμα μάρκετινγκ, τα συστατικά του και τον ρόλο που παίζει η ικανοποίηση του πελάτη στην σχεδίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο και δίνονται οι βασικοί ορισμοί που σχετίζονται με την συμπεριφορά καταναλωτή, ενώ μελετώνται οι έρευνες που έγιναν σχετικά με το πώς αυτή μεταβάλλεται σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και το πώς εν συνεχεία η μεταβολή αυτή επηρεάζει με την σειρά της την τακτική μάρκετινγκ που ακολουθεί η εκάστοτε τράπεζα. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας από δείγμα 97 ατόμων, τραπεζικών καταναλωτών στον νομό Θεσσαλονίκης στις 4 συστηματικές τράπεζες της Ελλάδας.