δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Μελετάται πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και αν σε περιόδους οικονομικής ύφεσης οι στρατηγικές μεταβάλλονται στο πλαίσιο τής καταναλωτικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, παρατίθενται οι ορισμοί για το τραπεζικό μάρκετινγκ και γίνεται λόγος για το μείγμα μάρκετινγκ, τα συστατικά του και τον ρόλο που παίζει η ικανοποίηση του πελάτη στην σχεδίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο και δίνονται οι βασικοί ορισμοί που σχετίζονται με την συμπεριφορά καταναλωτή, ενώ μελετώνται οι έρευνες που έγιναν σχετικά με το πώς αυτή μεταβάλλεται σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και το πώς εν συνεχεία η μεταβολή αυτή επηρεάζει με την σειρά της την τακτική μάρκετινγκ που ακολουθεί η εκάστοτε τράπεζα. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας από δείγμα 97 ατόμων, τραπεζικών καταναλωτών στον νομό Θεσσαλονίκης στις 4 συστηματικές τράπεζες της Ελλάδας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.