Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό

Κρίβα, Μαρία

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με τη μείωση της αποτελεσματικότητας των κλασικών επικοινωνιών μάρκετινγκ, αφού το κοινό ανταποκρίνεται στα μηνύματα του παραδοσιακού μάρκετινγκ με χαμηλή συμμετοχή και στρατηγικές αποφυγής. Επομένως, εισάγονται νέες επικοινωνιακές μάρκετινγκ στρατηγικές, οι οποίες περιλαμβάνουν την ενεργό συμμετοχή του κοινού. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, το event μάρκετινγκ γίνεται ένα δημοφιλές εργαλείο για την δημιουργία αλληλεπίδρασης με το κοινό. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει την διαδραστικότητα που επιτυγχάνεται μεταξύ επιχειρήσεων και κοινού, με την χρήση του event μάρκετινγκ. Ως κεντρικό ζήτημα, τίθεται η αποσαφήνιση των επικοινωνιακών τακτικών που εφαρμόζονται κατά τη διάρκεια υλοποίησης του event μάρκετινγκ. Τα στοιχεία της θεωρίας του πρώτου και δευτέρου κεφαλαίου αποτελούνται από ξενόγλωσσα άρθρα, βιβλία, πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες και ιστοσελίδες τα οποία συγκεντρώθηκαν με τη βοήθεια του διαδικτύου. Η έρευνα της εργασίας εφαρμόζει την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου πολλαπλών περιπτωσιολογικών μελετών η οποία υπάγεται στην ποιοτική, δευτερογενή έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται δέκα event μάρκετινγκ στρατηγικές διαφορετικών επωνυμιών με στόχο να κατανοηθούν οι τακτικές του event μάρκετινγκ. Κλείνοντας, τα συμπεράσματα της έρευνας παρουσιάζουν πως τα events προσφέρονται ως μια ευκαιρία για αναψυχή και ψυχαγωγία, θέτοντας το κοινό έξω από τη ρουτίνα του με τακτικές οι οποίες ενεργοποιούν τις ανθρώπινες αισθήσεις και συναισθήματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Events management
Events
Δημόσιες σχέσεις
Στρατηγικό μάρκετινγκ


Greek

2016-03

http://anaktisis.uowm.gr/8275/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)