Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό

Κρίβα, Μαρία

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με τη μείωση της αποτελεσματικότητας των κλασικών επικοινωνιών μάρκετινγκ, αφού το κοινό ανταποκρίνεται στα μηνύματα του παραδοσιακού μάρκετινγκ με χαμηλή συμμετοχή και στρατηγικές αποφυγής. Επομένως, εισάγονται νέες επικοινωνιακές μάρκετινγκ στρατηγικές, οι οποίες περιλαμβάνουν την ενεργό συμμετοχή του κοινού. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, το event μάρκετινγκ γίνεται ένα δημοφιλές εργαλείο για την δημιουργία αλληλεπίδρασης με το κοινό. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει την διαδραστικότητα που επιτυγχάνεται μεταξύ επιχειρήσεων και κοινού, με την χρήση του event μάρκετινγκ. Ως κεντρικό ζήτημα, τίθεται η αποσαφήνιση των επικοινωνιακών τακτικών που εφαρμόζονται κατά τη διάρκεια υλοποίησης του event μάρκετινγκ. Τα στοιχεία της θεωρίας του πρώτου και δευτέρου κεφαλαίου αποτελούνται από ξενόγλωσσα άρθρα, βιβλία, πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες και ιστοσελίδες τα οποία συγκεντρώθηκαν με τη βοήθεια του διαδικτύου. Η έρευνα της εργασίας εφαρμόζει την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου πολλαπλών περιπτωσιολογικών μελετών η οποία υπάγεται στην ποιοτική, δευτερογενή έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται δέκα event μάρκετινγκ στρατηγικές διαφορετικών επωνυμιών με στόχο να κατανοηθούν οι τακτικές του event μάρκετινγκ. Κλείνοντας, τα συμπεράσματα της έρευνας παρουσιάζουν πως τα events προσφέρονται ως μια ευκαιρία για αναψυχή και ψυχαγωγία, θέτοντας το κοινό έξω από τη ρουτίνα του με τακτικές οι οποίες ενεργοποιούν τις ανθρώπινες αισθήσεις και συναισθήματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Events management
Events
Δημόσιες σχέσεις
Στρατηγικό μάρκετινγκ


Ελληνική γλώσσα

2016-03

http://anaktisis.uowm.gr/8275/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.