Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές

Αγγελή, Μαρία
Ντελοπούλου, Ασπασία-Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017

2017


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της διαδικτυακής διαφήμισης και της επίδρασης που ασκεί αυτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο στο καταναλωτικό κοινό προκειμένου να προχωρήσει σε μια ηλεκτρονική αγορά. Επίσης η παρούσα μελέτη διερευνά σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο την συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές και εξετάζει κατά πόσο επηρεάζονται από την διαφήμιση που προβάλλεται μέσα από το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα. Για το σκοπό της έρευνας συμπληρώθηκαν 120 ερωτηματολόγια και χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS 20, ώστε να γίνουν οι απαιτούμενες στατιστικές αναλύσεις. Όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές κατά το παρελθόν, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μετατραπεί πλέον σε τρόπο ζωής για τους περισσότερους καταναλωτές. Κατά κύριο λόγο ο καταναλωτής επηρεάζεται θετικά από την διαδικτυακή διαφήμιση και προχωρά στη πραγματοποίηση μιας ηλεκτρονικής αγοράς εύκολα και γρήγορα. Το καταναλωτικό κοινό, χάρης σε μια σειρά ωφελειών που προσφέρει η διαδικτυακή διαφήμιση (άμεση προβολή των παρεχόμενων προϊόντων/ υπηρεσιών της, εύκολη πρόσβαση για τον καταναλωτή και την εταιρία), προτείνει ανεπιφύλακτα σε μια μεσαία επιχείρηση την υιοθέτησή της στην καθημερινή επιχειρηματική της πρακτική. Τέλος η έρευνα προσφέρει το έναυσμα για περισσότερη εξέλιξη και περαιτέρω ανάπτυξη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και αποσκοπεί στο να δώσει κίνητρο στις μεσαίες επιχειρήσεις και στο ηλεκτρονικό σύστημα των αγορών και των ηλεκτρονικών καταστημάτων για περισσότερη ανάπτυξη και συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχονται αλλά και για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαφήμιση
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)