δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Σχεδιασμός και μελέτη χώρου εστίασης κλειστών αγορών
Τσέτσικα, Βασιλική
Ανανιάδου, Χρυσούλα
Οι χώροι μαζικής εστίασης στοχεύουν σε αυτούς που θέλουν να καλύψουν μια απλή καθημερινή τους ανάγκη, όπως να πιουν ένα ποτό ή ένα καφέ, να φάνε να συζητήσουν, να διασκεδάσουν, να μοιραστούν προσωπικές στιγμές με δικούς τους ανθρώπους.
Ταυτόχρονα όμως θέλουν να νιώσουν οικεία, σαν στο σπίτι τους. Υπάρχει και μία άλλη κατηγορία ανθρώπων μέσα στους χώρους αυτούς, που θέλει να καλύψει τη βασική του ανάγκη, να δουλέψει. Αναφερόμαστε στον εργαζόμενο. Για την ομαλή πορεία και ικανοποίηση όλων αυτών των ανθρώπων, ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός χώρου που εξυπηρετεί την αισθητική με την πρακτική και λειτουργικότητα του, είναι κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησης. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, μελετήσαμε και σχεδιάσαμε ένα χώρο ο οποίος ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες τις αγοράς, με απώτερο στόχο την αύξηση του πελατολογίου και των κερδών.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.