Δημιουργία χαρακτήρων βιντεοπαιχνιδιού σε τρισδιάστατο περιβάλλον

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία χαρακτήρων βιντεοπαιχνιδιού σε τρισδιάστατο περιβάλλον

Βασιλειάδης, Αναστάσιος

Ένα τηλεοπτικό παιχνίδι είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση με ενδιάμεσο τον χρήστη για να παραγάγει οπτική ανατροφοδότηση σε μια τηλεοπτική συσκευή. Η λέξη τηλεοπτικό στο τηλεοπτικό παιχνίδι αναφέρθηκε παραδοσιακά σε μια συσκευή επίδειξης ράστερ, αλλά μετά από την εκλαΐκευση του όρου " βίντεο game" , υπονοεί τώρα οποιοδήποτε τύπο συσκευής επίδειξης. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που χρησιμοποιούνται για να παίξουν τα τηλεοπτικά παιχνίδια είναι γνωστά ως πλατφόρμες τα παραδείγματα αυτοί είναι προσωπικοί Η/Υ και τηλεοπτικές κονσόλες παιχνιδιών. Αυτές οι πλατφόρμες κυμαίνονται από τους μεγάλους κεντρικούς υπολογιστές ως τις μικρές φορητές συσκευές. Τα εξειδικευμένα τηλεοπτικά παιχνίδια όπως τα παιχνίδια arcade, ενώ προηγουμένως κοινός, έχουν μειωθεί βαθμιαία σε λειτουργία. Τα τηλεοπτικά παιχνίδια έχουν πάει για να γίνουν μια φόρμα τέχνης και βιομηχανία. Η συσκευή εισαγωγής που χρησιμοποιείται για να χειριστεί τα τηλεοπτικά παιχνίδια καλείται ελεγκτή παιχνιδιών, και ποικίλλει στις πλατφόρμες. Παραδείγματος χάριν, ένας ελεγκτής να αποτελέσει από μόνο ένα κουμπί και ένα πηδάλιο, ενώ άλλο μπορεί να χαρακτηρίσει δώδεκα κουμπιά και ένα ή περισσότερα πηδάλια. Τα πρόωρα παιχνίδια προσωπικών Η/Υ χρειάστηκαν συχνά ένα πληκτρολόγιο για gameplay, ή συχνότερα, απαίτησε το χρήστη για να αγοράσει ένα χωριστό πηδάλιο με τουλάχιστον ένα κουμπί. Πολλά σύγχρονα παιχνίδια στον υπολογιστή επιτρέπουν ή απαιτούν στο φορέα για να χρησιμοποιήσουν ένα πληκτρολόγιο και ένα ποντίκι ταυτόχρονα. Τα τηλεοπτικά παιχνίδια χρησιμοποιούν χαρακτηριστικά τα πρόσθετα μέσα την αλληλεπίδραση και τις πληροφορίες στον παίκτη. Ο ήχος είναι σχεδόν καθολικός, χρησιμοποιώντας τις υγιείς συσκευές αναπαραγωγής, όπως οι ομιλητές και τα ακουστικά. Άλλος ανατροφοδοτεί μπορεί να έρθει μέσω των haptic περιφερειακών μονάδων, όπως η δόνηση ή η δύναμη ανατροφοδοτήστε, με τη δόνηση που χρησιμοποιείται μερικές φορές για να μιμηθεί τη δύναμη ανατροφοδοτήστε

Thesis
NonPeerReviewed

Παιχνίδια - Μάρκετινγκ


Ελληνική γλώσσα

2012

http://anaktisis.uowm.gr/9703/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.