Το fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας

Δεληγιάννη, Ζωή Δ.

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να αναπτυχθεί το θέμα του fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. Αν και στην Ελλάδα η βιομηχανία της μόδας δεν είναι πολύ ανεπτυγμένη σε σύγκριση με άλλες χώρες του εξωτερικού, τα τελευταία χρόνια έχει κάνει κάποια βήματα προόδου. Η εργασία αυτή αποτελείται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Στα δύο πρώτα κεφάλαια αναφέρομαι στις έννοιες «μόδα» και «μάρκετινγκ». Όσον αφορά την μόδα έχω αναλύσει πλήρως την ιστορία, την έννοια της λέξης, τους τομείς και τις κατηγορίες της μόδας. Στο κεφάλαιο «μάρκετινγκ» δεν θα μπορούσα να παραλείψω την έννοια που δίνει ο Kotler για τον όρο «μάρκετινγκ» αλλά και τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί το μάρκετινγκ (π.χ. διαφήμιση, merchandising). Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζω τον ειδικό όρο «fashion marketing», δηλαδή τι ακριβώς είναι και πως προωθείται ενώ δεν θα μπορούσα να παραλείψω και το πως χρησιμοποιείται στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. Έχοντας, λοιπόν, ερευνήσει όλα τα παραπάνω θέματα επικοινώνησα με μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις μόδας, την Celia Kritharioti – ΚΡΙΘΑΡΙΩΤΗ Ε ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ και μέσα από κάποιες ερωτήσεις που είχα ετοιμάσει μπόρεσα και δημιούργησα το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της πτυχιακής μου εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ


Ελληνική γλώσσα

2018

http://anaktisis.uowm.gr/9834/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.