"Expectations and Barriers for Attending a Second Chance School. Case study based on trainees' view who attend Second Chance School in Kallithea"

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



"Προσδοκίες και εμπόδια για τη φοίτηση στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας. Μελέτη περίπτωσης με βάση τις απόψεις εκπαιδευομένων του ΣΔΕ Καλλιθέας".
"Expectations and Barriers for Attending a Second Chance School. Case study based on trainees' view who attend Second Chance School in Kallithea"

ΓΚΟΥΝΤΑ, ΑΡΙΑΔΝΗ

ΓΙΩΤΗ, ΛΑΜΠΡΙΝΑ
ΑΝΑΓΝΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

This research addresses the expectations and obstacles of trainees during their studies at the Kallithea Second Chance School (S.C.S). This is a case study, a mapping - exploring the views of trainees. It is a fact that adult learners come to the educational process with a wealth of experience and life experiences and their participation in training programs. However, they face a number of obstacles that often hamper the successful completion of the chosen program. However, the expectations of the trainees, many times other than their positive sign, which is the one that will give them the driving force, often has a negative tone and will discourage them from continuing and not "seize" the second An opportunity for learning that is universally granted to them. The methodological approach used is the combination of qualitative and quantitative research. A questionnaire was used to collect the data, distributed to 46 Kallithea S.C.S. students, with closed and open questions. For the analysis of open-ended questions, the content analysis was used and SPSS Statistics version 23 was used for closed-ended questions respectively. The findings of the survey show that these learners are highly expected to successfully complete their S.C.S. and have fully assimilated the principles and philosophy of adult education that their trainers have transposed. They also do not appear to be confronted with any obstacles to their study, but only to the issue of responding to the S.C.S. requirements, but this is not to a large extent. Key words: Second Chance School (S.C.S.), adults, trainees, expectations, obstacles, learning, attendance
Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται τις προσδοκίες και τα εμπόδια των εκπαιδευόμενων κατά τη φοίτησή τους στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καλλιθέας. Πρόκειται για μια μελέτη περίπτωσης, μια χαρτογράφηση – διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευόμενων. Είναι γεγονός ότι οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι έρχονται στην εκπαιδευτική διαδικασία με πληθώρα εμπειριών και βιωμάτων από την πορεία της ζωής τους καθώς και από συμμετοχή τους σε προγράμματα εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά όμως, αντιμετωπίζουν πλήθος εμποδίων που πολλές φορές παρακωλύουν την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος που έχει επιλεχθεί. Ωστόσο και οι προσδοκίες αντίστοιχα των εκπαιδευόμενων πολλές φορές εκτός από το θετικό τους πρόσημο, το οποίο είναι εκείνο που θα τους δώσει την κινητήριο δύναμη, πολλές φορές έχουν και αρνητική χροιά και θα τους αποθαρρύνουν στο να συνεχίσουν και να μην «αδράξουν» ουσιαστικά τη δεύτερη ευκαιρία στη μάθηση, η οποία τους χαρίζεται απλόχερα. Η μεθοδολογική προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε είναι ο συνδυασμός ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε και σε 46 εκπαιδευόμενους του ΣΔΕ Καλλιθέας, με ερωτήσεις κλειστού και ανοιχτού τύπου. Για την ανάλυση των ερωτήσεων ανοιχτού τύπου, χρησιμοποιήθηκε η ανάλυση περιεχομένου και αντίστοιχα για τις ερωτήσεις κλειστού τύπου, χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα, SPSS Statistics έκδοση 23. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευόμενοι έχουν μεγάλη προσδοκία να ολοκληρώσουν επιτυχώς τη φοίτησή τους στο ΣΔΕ και έχουν αφομοιώσει πλήρως τις αρχές και τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης ενηλίκων, την οποία έχουν μεταλαμπαδεύσει οι εκπαιδευτές τους. Επίσης, δε φαίνεται να αντιμετωπίζουν σε μεγάλο βαθμό εμπόδια σχετικά με τη φοίτησή τους, παρά μόνο στο θέμα της ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του ΣΔΕ και αυτό όμως όχι σε μεγάλο βαθμό. Λέξεις κλειδιά: Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ενήλικες, εκπαιδευόμενοι, προσδοκίες, εμπόδια, μάθηση, φοίτηση.
ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ

Διπλωματική Εργασία / Thesis

ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ


Ελληνική γλώσσα

2017-09-27T07:48:11Z
2017-09-24

https://apothesis.eap.gr/handle/repo/34863

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

6
175
65





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.