A knowledge base for brand choice model selection

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πολυτεχνείο Κρήτης   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



A knowledge base for brand choice model selection (EN)

Ματσατσινης Νικολαος (EL)
Maria N. More (EN)
Matsatsinis Nikolaos (EN)

Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Technical University of Crete (EN)

This article introduces a Knowledge Base, which has been created in order to overcome the problem of choosing the right model of consumer choice. With the registration and classification of as many models of consumer choice as possible, a Knowledge Base was created, which gives marketers the opportunity to choose quickly and easily the appropriate model on each occasion, in proportion with consumer characteristics. (EN)


Decision support systems (EN)
Collective decision making,Decision-making, Group,group decision making,collective decision making,decision making group (EN)


European Symposium on Intelligent Techniques (EL)

Αγγλική γλώσσα

2000

http://purl.tuc.gr/dl/dias/6CCE3908-BA2D-4991-9DC8-6AAC916CDEEDhttp://dina2000.gotoip2.com/news/UploadFiles/t12.pdf





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.