Προσομοίωση πειραματικής διδασκαλίας για μαθητές με κινητικά προβλήματα

Προσομοίωση πειραματικής διδασκαλίας για μαθητές με κινητικά προβλήματα
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προσομοίωση πειραματικής διδασκαλίας για μαθητές με κινητικά προβλήματα

Παλυβός, Ιωάννης
Κρητικού, Σοφία

Text
Text (Conference or workshop item (Paper))

2003

‘’Ακούω και ξεχνάω, βλέπω και θυμάμαι, κάνω και καταλαβαίνω’’. Από αυτή την κινέζικη παροιμία φαίνεται ότι το πείραμα λόγω των σκοπών που υπηρετεί είναι τελείως απαραίτητο, στη διδασκαλία. Τι γίνεται όμως με τους μαθητές που (λόγω φυσικών αδυναμιών) δεν μπορούν να εκτελέσουν πειράματα; Και αυτοί δικαιούνται το προνόμιο δράσης πάνω στα αντικείμενα. Η χρήση πολυμέσων δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας περιβαλλόντων που να πλησιάζουν την πραγματικότητα, ενισχύοντας συγχρόνως και την αυτενέργεια των μαθητών. Η παρούσα εργασία προτάσσει μια εφαρμογή ‘’single click’’ που στοχεύει στο να εντάξει σε πειραματική διαδικασία παιδιά με κινητικά προβλήματα. Είναι μια πολυμεσική εφαρμογή που περιλαμβάνει πειράματα οξέων και αποτελεί ένα γνωστικό εργαλείο για μαθητές Γ’ Γυμνασίου.

αναλυτική χημεία
χημεία
φυσικές επιστήμες
προσομοίωση
πολυμέσα
άτομο με ειδικές ανάγκες
άτομο με σωματική μειονεξία

Ελληνική γλώσσα




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.