Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο

570: Καζάζης, Ιωάννης (Αξιολόγηση - Συντονιστής) Αλεξοπούλου, Χρυσούλα (Αξιολόγηση) Αμπελάς, Ιωάννης Παναγιώτης (Αξιολόγηση) Καραδήμας, Δημήτρης (Αξιολόγηση) Κατσαγάνη, Γεωργία (Αξιολόγηση) Ναστούλης, Κωνσταντίνος (Αξιολόγηση) Σταμουλάκης, Ιωάννης (Αξιολόγηση) Στεργιούλης, Εμμανουήλ (Επιστημονική εποπτεία) Βλαχογιάννη, Ελένη (Εκπόνηση) Γεωργιάδου, Αγαθή (Εκπόνηση) Ζέττα, Βασιλική (Εκπόνηση) Τσιώλη, Μαγδαλινή (Εκπόνηση) Φαρακλός, Γεράσιμος (Εκπόνηση)

Ο Οδηγός Εκπαιδευτικού, που συνοδεύει το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (Π.Σ.) για τη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Λύκειο, στοχεύει να αναδείξει τη γενική φιλοσοφία και τους βασικούς άξονες του νέου Π.Σ. Περιέχει: • Θεωρητικά κείμενα για τη διδακτική της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας που λαμβάνουν υπόψη τους τις σύγχρονες μεθόδους στη διδακτική των κλασικών γλωσσών, τις βασικές αρχές της παιδαγωγικής και τις νέες τάσεις στον χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας (πολυγραμματισμοί, κατασκευή της γνώσης κλπ). • Υποστηρικτικά κείμενα μελετητών για την ερμηνευτική προσέγγιση των διδασκόμενων έργων τόσο σε μαθήματα Γενικής Παιδείας όσο και σε μαθήματα Προσανατολισμού. • Βασική επιστημονική βιβλιογραφία για τα διδασκόμενα έργα. • Γενικές οδηγίες για τη χρήση του μαθησιακού υλικού. • Ενδεικτικά παραδείγματα Διδακτικών Προτάσεων με ή χωρίς τη χρήση Τ.Π.Ε.

Text
Text (Guide)

διδακτικό υλικό
γλώσσα
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
πρόγραμμα διδασκαλίας
εκπαίδευση


Ελληνική γλώσσα

2015

http://repository.edulll.gr/1717
http://hdl.handle.net/10795/1717




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.