The impact of a teaching intervention supported by educational software for concepts of science that underpin cooking, on students' learning outcomes

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η συμβολή μίας διδακτικής παρέμβασης που υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό λογισμικό για έννοιες των φυσικών επιστημών που υπεισέρχονται στη μαγειρική, στα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών (EL)
The impact of a teaching intervention supported by educational software for concepts of science that underpin cooking, on students' learning outcomes (EL)

Τσιούκας, Κωνσταντίνος
Tsioukas, Konstantinos

aegean

The thesis explores the contribution of a teaching intervention supported by educational software for concepts of science that underpin cooking (heat, temperature, boiling), on the development of students conceptions and of practices related to research design. For this purpose, teaching material on heat, temperature and boiling was designed on the basis of the constructive approach for learning with reference to cooking, which was applied to 12 primary school students. The evaluation of learning outcomes was done through analysis of students' speech throughout the intervention and a questionnaire completed by the students before and after that. The analysis of data allowed to study the development of students' conceptions and practices related to the research design. It has emerged that the didactic intervention has significantly contributed to the change of students' conceptions and the development of scientific practices related to research design.
Η εργασία ερευνά τη συμβολή μιας διδακτικής παρέμβασης που υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό λογισμικό για έννοιες των Φυσικών Επιστημών που υπεισέρχονται στη μαγειρική (θερμότητα, θερμοκρασία, βρασμός), στην εξέλιξη των αντιλήψεων των μαθητών και στην ανάπτυξη πρακτικών που αφορούν στη σχεδίαση ερευνών. Για αυτόν το σκοπό σχεδιάστηκε διδακτικό υλικό για τη θερμότητα, τη θερμοκρασία και το βρασμό με βάση την εποικοδομητική προσέγγιση για τη μάθηση με πλαίσιο αναφοράς τη μαγειρική, το οποίο εφαρμόστηκε σε 12 μαθητές της Ε΄ τάξης του Δημοτικού. Η αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων πραγματοποιήθηκε μέσα από την ανάλυση του λόγου των μαθητών σε όλη τη διάρκεια των διδασκαλιών και με ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε από τους μαθητές πριν και μετά τη παρέμβαση. Η ανάλυση των δεδομένων επέτρεψε να μελετηθεί η εξέλιξη των αντιλήψεων των μαθητών και των πρακτικών που αφορούν στη σχεδίαση ερευνών. Προέκυψε ότι η διδακτική παρέμβαση συνέβαλε σημαντικά στην αλλαγή των αντιλήψεων των μαθητών και στην ανάπτυξη επιστημονικών πρακτικών που αφορούν στη σχεδίαση ερευνών.


βρασμός (EL)
education software (EL)
επιστημονικές πρακτικές (EL)
cookery (EL)
θερμοκρασία (EL)
προσομοιώσεις (EL)
εποικοδομητική προσέγγιση (EL)
θερμότητα (EL)
phisics science (EL)
φυσικές επιστήμες (EL)
αντιλήψεις (EL)
εκπαίδευση με χρήση νέων τεχνολογιών (EL)
μαγειρική (EL)


2018-09-17

http://hdl.handle.net/11610/20742

2020-05-10T07:26:42Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.