The Size of Schools affects the Public Annual Average Cost? Empirical Evidence from Second Chance Schools in Greece

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

The Size of Schools affects the Public Annual Average Cost? Empirical Evidence from Second Chance Schools in Greece (EL)
The Size of Schools affects the Public Annual Average Cost? Empirical Evidence from Second Chance Schools in Greece (EN)

Chanis, Stefanos
Kravvariti, Illiana
Tsamadias, Constantinos

  Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οικονομολόγοι στον χώρο της εκπαίδευσης και οι υπεύθυνοι για τη λήψης αποφάσεων για τα συστήματα της εκπαίδευσης και της διά βίου μάθησης είναι το κατά πόσον το μέγεθος των μονάδων εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης επηρεάζει το ετήσιο δημόσιο μέσο κόστος, καθώς και την προσέγγιση του βέλτιστου μεγέθους των εκπαιδευτικών μονάδων. Η εργασία εξετάζει το παραπάνω πρόβλημα στην περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας στην Ελλάδα. Τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας αποτελούν μια δομή της δια βίου μάθησης. Η εργασία βασίζεται στη θεωρία του κόστους και χρησιμοποιεί δεδομένα που προέρχονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και από έρευνα που διεξήχθη το έτος 2015. Τα δεδομένα καλύπτουν το εκπαιδευτικό έτος 2014-2015. Η εμπειρική ανάλυση αποκαλύπτει ότι όταν αυξάνεται το μέγεθος των μονάδων δια βίου μάθησης, το ετήσιο δημόσιο μέσο κόστος μειώνεται στο ελάχιστο και στη συνέχεια αυξάνεται. Το βέλτιστο μέγεθος των μονάδων δια βίου μάθησης είναι μεγαλύτερο από το μέγεθος των υφιστάμενων μονάδων. Μια νέα δομή του συστήματος με την προσαρμογή των μονάδων στο βέλτιστο μέγεθος, θα μειώσει το ετήσιο δημόσιο μέσο κόστος. (EL)
  One of the problems that concern the economists of education and the decision makers of education and lifelong learning systems is whether the size of units of education and lifelong learning affects the annual public average cost and the approach of the optimal size of units. The paper investigates the above problem in the case of Second Chance Schools in Greece. The Second Chance Schools is a structure of lifelong learning. The paper is based on the cost theory and uses data which derived from the Ministry of Education, Research and Religions and from survey which was conducted the year 2015. The data cover the educational year 2014-2015. The empirical analysis reveals that when is raised the size of lifelong learning units, the annual public average cost is reduced to a minimum and then is raised. The optimal size of lifelong learning units is larger than the size of existing units. A new structure of the system with the adaptation of the units to the optimal size, will be reduced the annual public average cost. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

Μέσο Ετήσιο Δημόσιο Κόστος (EL)
Μέγεθος Σχολικών Μονάδων (EL)
Δια Βίου Μάθηση (EL)
Size of Educational Units (EN)
Average Annual Public Cost (EN)
Lifelong Learning (EN)


Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Ελληνική γλώσσα

2019-10-15


Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)

2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 2 (2019): Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ελλάδα-Ευρώπη 2020: Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα, Νέες Τεχνολογίες, Καινοτομία και Οικονομία», Λαμία 28, 29, 30 Σεπτεμβρίου 2018; 493-503 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 2 (2019): Proceedings of the 2nd Panhellenic Scientific Conference with International Participation “Greece-Europe 2020: Education, Lifelong Learning, Research, New Technologies, Innovation and Economy”, Lamia, 28,29,30 September 2018; 493-503 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2019 stefanos chanis (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.