Τα θέματα ελεύθερου ανταγωνισμού, αν και απασχολούν τα τελευταία χρόνια όλο και συχνότερα την ελληνική (οικονομική κυρίως) επικαιρότητα, αποτελούν ωστόσο ένα αντικείμενο που λόγω μάλλον του ειδικού χαρακτήρα του, δεν έχει τύχει ίσως στην Ελληνική Περιφέρεια της δέουσας προβολής. Υπό αυτό το πρίσμα θεωρούμενη η υπ’ αρ. 653/2017 απόφαση της ΕΑ, αποτελώντας το βασικό case study για την παρούσα μελέτη, δίνει την αφορμή για διατύπωση απλών προτάσεων, που εφόσον υιοθετηθούν, θα οδηγήσουν διαμέσου της προτεινόμενης εκπαίδευσης στην ωφέλεια όχι μόνο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και των καταναλωτών εν γένει, επηρεάζοντας έτσι τελικά με τρόπο θετικό το σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας.
(EL)
The issues of free competition (ie competition law & policy), although in recent years have become more and more frequent in Greek news (mostly economic), they are, however, a subject which, due to its special nature, perhaps has not been properly promoted in the Greek Region. In this light, the no. 653/2017 Decision of the HCC (Hellenic Competition Commission), constituting the key case study for this paper, gives rise to simple proposals which, if adopted, it is expected that they will lead through the proposed education and lifelong learning not only to the benefit of undertakings that operate away from large urban centers but also to the benefit of consumers in general, thus ultimately affecting the whole of the Greek Territory in a positive way.
(EN)