δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον βιώσιμο τουρισμό. Η μελέτη περίπτωσης της Ζακύνθου
The contribution of digital marketing in sustainable tourism. The case study of Zakynthos
In this paper it will be studied in what ways digital marketing can
to contribute to the achievement of sustainable tourism in Zakynthos. In order to
to achieve the above there will be a literature review on the
phenomenon of sustainable tourism and digital marketing. Then it will
carried out a detailed case study of its tourism development
Zakynthos and the solutions that digital marketing can provide to
promoting it.
The concept and content will be analyzed in detail in the first chapter
marketing, the concept of sustainability and the concept of tourism. In the second
chapter will analyze the concept of digital marketing as well as the applications
of tourism. In addition, its tools will be presented in detail
digital marketing that can be used in tourism. In the third
chapter will analyze the main trends and current challenges regarding the
digital marketing and tourism.
Then, in the fourth chapter, we will go to its research part
thesis and will present the purpose of the research, the research questions and
the research parameters such as the research sample, ethics and
research ethics. It is worth noting that the questionnaire is listed
in Appendix A to serve the continuity of the work.
In the fifth chapter, the research of the work will continue through the presentation
detailed statistics on tourism in Zakynthos. In the sixth
chapter will present the results of the research that will occur
from the processing of completed questionnaires. Finally, in the seventh
chapter the research questions will be answered and useful conclusions will be drawn
conclusions from the research results.
Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί με ποιος τρόπους το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί
να συντελέσει στην επίτευξη του βιώσιμου τουρισμού στην Ζάκυνθο. Προκειμένου
να επιτευχθεί το παραπάνω θα υπάρξει βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τα
φαινόμενο του βιώσιμου τουρισμού και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στην συνέχεια θα
πραγματοποιηθεί λεπτομερή μελέτη περίπτωσης του τουριστικού γίγνεσθαι της
Ζακύνθου και τις λύσεις που μπορεί να δώσει το ψηφιακό μάρκετινγκ στην
προώθηση του.
Αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλυθεί η έννοια και το περιεχόμενο του
μάρκετινγκ, η έννοια της βιωσιμότητα και η έννοια του τουρισμού. Στο δεύτερο
κεφάλαιο θα αναλυθεί η έννοια του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και οι εφαρμογές
του στον τουρισμό. Επιπλέον θα παρουσιασθούν με λεπτομέρεια τα εργαλεία του
ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν χρησιμοποιηθούν στον τουρισμό. Στο τρίτο
κεφάλαιο θα αναλυθούν οι κύριες τάσεις και οι σημερινές προκλήσεις όσον αφορά το
ψηφιακό μάρκετινγκ και στον τουρισμό.
Στην συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο θα μεταβούμε στο ερευνητικό κομμάτι της
εργασίας και θα παρουσιασθεί ο σκοπός της έρευνας, τα ερευνητικά ερωτήματα και
οι παράμετροι της έρευνας όπως είναι το δείγμα της έρευνας, την ηθική και
δεοντολογία της έρευνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ερωτηματολόγιο παρατίθεται
στο Παράρτημα Α για να εξυπηρετηθεί η συνέχεια της εργασίας.
Στο πέμπτο κεφάλαιο θα συνεχιστεί η έρευνα της εργασίας μέσα από την παρουσίαση
λεπτομερών στατιστικών στοιχείων για τον τουρισμό στην Ζάκυνθο. Στο έκτο
κεφάλαιο θα παρουσιασθούν τα αποτελέσματα της έρευνας τα οποία θα προκύψουν
από την επεξεργασία των συμπληρωμένων ερωτηματολογίων. Τέλος, στο έβδομο
κεφάλαιο θα απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα και θα εξαχθούν χρήσιμα
συμπεράσματα από τα αποτελέσματα της έρευνας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.