Η εκπαίδευση που ενισχύεται από οπτικοακουστικό υλικό δεν εξαντλείται στην επιφανειακή γνωριμία με τους σημαντικούς δημιουργούς, όπως ζωγράφους, γλύπτες, φωτογράφους, σκηνοθέτες κ.ά., ή στην προσέγγιση των προτεινόμενων έργων τους αποκλειστικά και μόνο από την πλευρά του θεατή ως απλού καταναλωτή μηνυμάτων. Αντίθετα, μέσα από συγκεκριμένες οπτικοακουστικές δραστηριότητες, οι φοιτητές αναπτύσσουν κριτική στάση απέναντι στα μηνύματα, από καταναλωτές μετατρέπονται σε μελετητές-ερευνητές και μέσα από τη σημειολογική αποκρυπτογράφησή τους αποκτούν την ικανότητα να επιλέγουν, να αξιολογούν και να επεξεργάζονται τα μηνύματα. Συγχρόνως, καλλιεργούν την αισθητική και πολιτισμική τους συνείδηση. Η ανάλυση της εικόνας και των περιεχομένων της είναι μία περίπλοκη λειτουργία που απαιτεί την κινητοποίηση μιας σειράς εργαλείων, οξύνει το κριτικό πνεύμα του ατόμου και το ευαισθητοποιεί σε πολυάριθμα κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα.
(EL)
The training is supported by audiovisual material is not exhausted in superficial acquaintance with major artists, such as painters, sculptors, photographers, filmmakers, etc., or at approximation of their proposed projects solely from the perspective of the beholder as plain consumer messages. On the contrary, through specific activities, students develop critical attitudes to messages from consumers are transformed into scholars-researchers and through the semantic decrypt them acquire the ability to choose, evaluate and process the messages. At the same time, cultivate the aesthetic and cultural consciousness. The resolution of the image and its contents is a complex operation that requires the mobilisation of a toolkit, sharpen the discernment of individual and sensitizes to numerous social and cultural issues.
(EN)