Ο Ψηφιακός Φάκελος Μαθητή (Ψ.Φ.Μ.) ως εργαλείο εφαρμογής συμπληρωματικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο Ψηφιακός Φάκελος Μαθητή (Ψ.Φ.Μ.) ως εργαλείο εφαρμογής συμπληρωματικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης (EL)
E-portfolio as tool implementation supplementary school distance learning (EN)

Μανούσου, Ευαγγελία
Παπαθανασίου, Γεώργιος-Αριστείδης

Μέσα από την ολοένα και πιο πιεστική ανάγκη διεθνώς για την βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και την βελτίωση των επιπέδων μάθησης, η ανάπτυξη και η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών δίνει την δυνατότητα της δημιουργίας και εφαρμογής εργαλείων υποστήριξης και ενίσχυσης της διαδικασίας μάθησης και στην σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ένα πρωτοποριακά εφαρμοζόμενο εργαλείο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας στην εφαρμογή του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) είναι ο ψηφιακός φάκελος μαθητή (Ψ.Φ.Μ.).Η παρούσα μελέτη στοχεύει στην διερεύνηση της μεθοδολογίας δημιουργίας του ψηφιακού φακέλου μαθητή, στην αξιοποίησή του στο πλαίσιο της  σχολικής  συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  στο γνωστικό αντικείμενο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Η διερεύνηση πραγματοποιείται μέσα από εκτεταμένη βιβλιογραφική επισκόπηση σε Ελληνική και ξένη βιβλιογραφία σχετικά με το θεωρητικό πλαίσιο και τις εφαρμογές της, τον φάκελο εργασιών μαθητή, τον ψηφιακό φάκελο μαθητή, την ανάπτυξη μεθοδολογίας εφαρμογής του.  (EL)
The increasing need of an improved education and the upliftment of standards in learning, is leading to a development and use of digital technology which enables the creation and the implementation of tools supporting and strengthening the learning process in school distance education. The digital student file (PS.F.M.) is an innovative tool applied to the secondary education in our country in the process of implementation of the institution's School Career Guidance (SEP).This study aims at investigating the creation method of a digital student file, and its development within the framework of school additional distance education in the discipline of School Career Guidance in Secondary Schools. This investigation is carried out through an extensive literature review on Greek and foreign literature within the theoretical framework and its applications, the student work folder, the digital student file, the development of an application methodology, and the methodology of educational research.  (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση (EL)
ψηφιακός φάκελος μαθητή (EL)
complementary school distance learning (EN)
student’s digital file (EN)
school distance learning (EN)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2016-06-09

https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/720
10.12681/icodl.720

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2016 Γεώργιος-Αριστείδης Παπαθανασίου, Ευαγγελία Μανούσου (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.