Η χρήση της πλατφόρμας Moodle ως εργαλείο για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η χρήση της πλατφόρμας Moodle ως εργαλείο για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης (EL)
The use of the Moodle platform as a tool for distance training of teachers of Secondary Education of Crete (EN)

Γεωργιάδη, Ειρήνη
Βουζαξάκης, Γεώργιος

Στόχος της εργασίας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο με τη χρήση της πλατφόρμας Moodle σε ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης, υποστηρίχθηκε η εξατομικευμένη μάθηση, ενισχύθηκε η αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο και τους συμμετέχοντες καθώς και η επικοινωνία των συμμετεχόντων μεταξύ τους. Για το σκοπό της έρευνας αυτής πραγματοποιήθηκαν τρεις συνεντεύξεις, μία με το συντονιστή και δυο με τους εκπαιδευτές του προγράμματος. Τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας έδειξαν ότι η χρήση της πλατφόρμας δίνει την ευκαιρία στους εκπαιδευόμενους για εξατομικευμένη μάθηση καθώς και για μελέτη σε δικό τους ρυθμό και χρόνο, εξυπηρετώντας την εκπαίδευση από απόσταση, αλλά και την εκπαίδευση ενηλίκων. Επιπλέον, διαπιστώθηκε σημαντική αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων μέσω της πλατφόρμας Moodle με ικανοποιητικά μαθησιακά αποτελέσματα. Σημαντικό επίσης είναι το εύρημα της έρευνας ότι για να επιτυγχάνεται η μάθηση, δεν αρκεί η απλή χρήση της πλατφόρμας, αλλά η χρήση της ως παιδαγωγικό εργαλείο που ενισχύει τη συνεργατικότητα και την επικοινωνία. (EL)
The aim of this study was to investigate whether the use of the Moodle platform in a program of distance education for teachers of Secondary Education of Crete, supported the personalized learning and enhanced interaction with the content and the participants aw well as the communication between the participants. For the purpose of this research, three interviews took place, one with the coordinator and two with the instructors of the program. The qualitative research showed that the use of the platform provides the opportunity to learners for personalized learning and studying at their own pace and time, therefore supporting distance education and adult education. Moreover the research found a significant interaction between the participants through the Moodle platform with satisfactory learning outcomes. Another important finding of the research is that learning can be achieved through the use of the platform as a pedagogical tool that encourages the collaboration and the communication and not just through the simply use of the platform. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

αλληλεπίδραση (EL)
εκπαιδευτικό υλικό (EL)
εξατομικευμένη μάθηση (EL)
Moodle (EL)
Moodle (EN)
educational content (EN)
personalized learning (EN)
interaction (EN)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2016-06-09

10.12681/icodl.725
https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/725

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 7, Αρ. 4A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 7, Αρ. 4A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2016 Γεώργιος Βουζαξάκης, Ειρήνη Γεωργιάδη (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.