Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας μέσω μικτής μάθησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Αχαρνών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας μέσω μικτής μάθησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Αχαρνών (EL)
Teaching Greek Language with blended learning at the Second Chance School (EN)

Λιναρδάτου, Χαριτίνη
Παπαδάκης, Σπύρος

Στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε) αρκετοί εκπαιδευόμενοι έχουν εμπόδια στο να έχουν μια συνεπή φοίτηση. Οι δυσκολίες οφείλονται κυρίως σε προσωπικούς λόγους και στις επαγγελματικές υποχρεώσεις τους, οι οποίες συμπίπτουν με τις απογευματινές ώρες λειτουργίας του σχολείου. Προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια φοίτησης προτείνεται η υιοθέτηση του μοντέλου μικτής μάθησης στα Σ.Δ.Ε. Στο άρθρο αυτό διερευνάται η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας με συνδυασμό δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στους εκπαιδευόμενους στο Σ.Δ.Ε Αχαρνών, κατά το σχολικό έτος 2012-2013. Η υλοποίηση του μοντέλου της μικτής μάθησης βασίστηκε σε προηγμένες εκπαιδευτικές τεχνολογίες όπως είναι το Learning Activity Management System (LAMS). Για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση τους, αναπτύξαμε τρία (3) ψηφιακά μαθήματα στην πλατφόρμα του LAMS, τα οποία διατέθηκαν στους εκπαιδευόμενους συμπληρωματικά, για εκπόνηση μαθησιακών δραστηριοτήτων στην Ελληνική Γλώσσα από το σπίτι τους. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι ένας αριθμός εκπαιδευομένων αφιέρωσε χρόνο εκτός του σχολείου για μελέτη από απόσταση μέσω διαδικτύου. Από αυτή τη μελέτη περίπτωσης διαπιστώνεται βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων στην Ελληνική Γλώσσα, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των ενηλίκων εκπαιδευόμενων και η αλλαγή στάση τους ως προς τη συμμετοχή τους σε προγράμματα της δια βίου μάθησης. (EL)
At the Second Chance Schools (S.C.S) a number of adult - learners face obstacles in having a consistent attendance. The difficulties are mainly due to personal reasons and professional obligations, which coincide with the evening hours of the school. In order to overcome these obstacles, it is suggested to adopt the model of blended learning at the S.C.S. This article investigates the effectiveness of Greek language teaching by combining face to face and distance education for adult - learners at the Second Chance School of Acharnon in the Prefecture of Attica, in Greece, during the school year 2012-2013. The implementation of the model of blended learning was based on advanced educational technologies, such as the Learning Activity Management System (LAMS). For their distance learning, three (3) digital courses were developed at the LAMS platform; these were supplementary disposed to the adult learners for homework. The results of the research found that a number of adult - learners spent time outside of school, study remotely via internet. Τhis case study indicate improvement of learning outcomes in the Greek language, strengthening of self-confidence of adult learners and change of their attitude towards their participation in programs of lifelong learning. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Ελληνική γλώσσα (EL)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
LAMS (EL)
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (EL)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2016-06-09

https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/728
10.12681/icodl.728

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 7, Αρ. 4A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 7, Αρ. 4A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2016 Χαριτίνη Λιναρδάτου, Σπύρος Παπαδάκης (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.