ΜΑΘΗΤΕΣ-ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ελληνογερμανική Αγωγή   

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΜΑΘΗΤΕΣ-ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ (EN)

Λαναράς, Π.
Μαντζαβέλας, Ι.
Σεϊντή, Γ.
Φωτοπούλου, Κ.
Τσέλιου, Δ.
Μαντζαβέλας, Δ.
Λουριδά, Μ.
Τσαρπάλα, Β.
Ξανθάκος, Β.
Σταυρογιάννης, Ι.
Μικελάκης, Ο.
Μαζωνάκη, Μαρία
Μαντζώρου, Ζ.
Καραργύρης, Π
Παπαδημητρίου, Κ.
Χαϊδεμένος, Α.
Χρυσοπούλου, Μ.
Στατήρη, Ρ.

29.12.2017 Ο Ντόναλντ Τραμπ ειρωνεύτηκε την κλιματική αλλαγή, την ώρα που οι βόρειες Ηνωμένες Πολιτείες πλήττονταν από κύμα ακραίου ψύχους γράφοντας: «Στα ανατολικά, μπορεί και να είναι η παραμονή της ΠΙΟ ΚΡΥΑΣ ημέρας του χρόνου που έχει ποτέ καταγραφεί. Ίσως θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε λίγο αυτήν την παλιά καλή υπερθέρμανση του κλίματος από την οποία η χώρα μας, αλλά καμία άλλη χώρα, ετοιμαζόταν να πληρώσει ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ για να προστατευθεί. Καλυφθείτε!» Εμείς όμως μαθαίνουμε για ακραία καιρικά φαινόμενα σε όλα τα μέρη της γης. Κάθε μαθητής διάλεξε ένα σημείο του πλανήτη, ερεύνησε τι συμβαίνει εκεί, τι διαφορά υπάρχει από πριν, τι θα συμβεί στο μέλλον και πρότεινε μέτρα. Σκοπός της εργασίας ήταν η συνειδητοποίηση από τους μαθητές ότι Γεωγραφία δε σημαίνει η γνώση του κλίματος ενός τόπου, αλλά τι και γιατί συμβαίνει εκεί, με απώτερο στόχο, κάθε κάτοικος αυτού του πλανήτη να συμβάλει στην ευημερία του. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

παγκόσμιο κλίμα (EN)
γεωγραφία (EN)
ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (EN)
κλιματική αλλαγή (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Αγγλική γλώσσα

2020-07-23

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openschoolsjournal/article/view/24340

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 3 No. 7 (EN)

Copyright (c) 2020 Π Καραργύρης, Π. Λαναράς, Μ. Λουριδά, Δ. Μαντζαβέλας, Ι. Μαντζαβέλας, Ζ. Μαντζώρου, Ο. Μικελάκης, Β. Ξανθάκος, Κ. Παπαδημητρίου, Γ. Σεϊντή, Ρ. Στατήρη, Ι. Σταυρογιάννης, Β. Τσαρπάλα, Δ. Τσέλιου, Κ. Φωτοπούλου, Α. Χαϊδεμένος, Μ. Χρυσοπούλου, Μαρία Μαζωνάκη (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.