L' AMOUR, DISCOURS THEATRAL DANS LA TRILOGIE "FIGARESQUE" DE BEAUMARCHAIS

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ)   

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ΑΓΑΠΗ, ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ "ΦΙΓΚΑΡΙΚΗ" ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΟΥ BEAUMARCHAIS
L' AMOUR, DISCOURS THEATRAL DANS LA TRILOGIE "FIGARESQUE" DE BEAUMARCHAIS

Θωμαδάκη, Μαρίκα

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ BEAUMARCHAIS ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠ'ΑΥΤΗΝ. Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΕΚΑΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΟΛΙΕΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ, ΩΣ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΗ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ GREIMAS ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΩΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΛΟΓΟ.


ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓAΠΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΥΤΑΠΑΤΗ
DENEGATION
ΓΑΛΛΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Humanities and the Arts
Illusion
NATURE REVOLUTIONNAIRE DU DISCOURS THEATRAL
Languages and Literature
ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
Γλώσσα και Λογοτεχνία
DISCOURS THEATRAL
THEMATIQUE DE L' AMOUR
ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες


Ελληνική γλώσσα

1986

http://hdl.handle.net/10442/hedi/0282
10.12681/eadd/0282

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.