Η ΑΓΑΠΗ, ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ "ΦΙΓΚΑΡΙΚΗ" ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΟΥ BEAUMARCHAIS
L' AMOUR, DISCOURS THEATRAL DANS LA TRILOGIE "FIGARESQUE" DE BEAUMARCHAIS
Θωμαδάκη, Μαρίκα
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ BEAUMARCHAIS ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠ'ΑΥΤΗΝ. Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΕΚΑΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΟΛΙΕΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ, ΩΣ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΗ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ GREIMAS ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΜΗ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΘΕΣΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΩΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΛΟΓΟ.