Το τουριστικό προϊόν και η πολιτική διαχείρισης του τουρισμού στην Κίνα: μια ολιστική προσέγγιση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το τουριστικό προϊόν και η πολιτική διαχείρισης του τουρισμού στην Κίνα: μια ολιστική προσέγγιση

Γκιόκα, Ελένη

Τερζόγλου, Έλλη
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Μοίρα, Πολυξένη
Katsoni, Vicky
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού

Πτυχιακή εργασία

Τουριστικό προϊόν
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
Τουριστική πολιτική
Τουριστική ανάπτυξη
Κίνα
Τουριστική εξέλιξη


Ελληνική γλώσσα

2021-11-05

https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1521
http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1372

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2021-11-12T07:48:11Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.