Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Κορμπάκη, Ευγενία

PANOPOULOS, ANASTASIOS
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κυτάγιας, Χρήστος
Σαλμόν, Ιωάννης
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-09-23

2021-11-26T07:59:27Z


H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την λειτουργία και την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία εκπονήθηκε μέσω ενός συνδυασμού θεωρητικής και πρακτικής προσέγγισης, με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε ηλεκτρονικά. Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων βάσει ερωτηματολογίου και συγκριτικά με την σχετική βιβλιογραφία. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η θεωρητική επισκόπηση, ενώ στο δεύτερο μέρος η ποσοτική έρευνα. Μέσω της χρήσης της ποσοτικής έρευνας, θα εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την συμπεριφορά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την στάση τους απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την έρευνα δείγματος 110 συμμετεχόντων οδήγησαν σε σημαντικά συμπεράσματα.


Social media
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)