Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Κορμπάκη, Ευγενία

PANOPOULOS, ANASTASIOS
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κυτάγιας, Χρήστος
Σαλμόν, Ιωάννης
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Social media
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing


Greek

2021-09-23

http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1437
https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1586

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2021-11-26T07:59:27Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)