Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola

Μπενάκης, Δημήτριος

Τομαράς, Πέτρος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Giovanis, Apostolos
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Κύκλος Ζωής Προϊόντος
Coca-Cola
Φήμη
Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
Επωνυμία
Μάρκα προϊόντος


Ελληνική γλώσσα

2021-07

http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1568
https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1717

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-02-11T07:51:13Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.