Χαρακτηριστικά, κίνητρα και καταναλωτικές επιλογές των Ελλήνων τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennials

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Χαρακτηριστικά, κίνητρα και καταναλωτικές επιλογές των Ελλήνων τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennials

Κοθρούλα, Καρολίνα

Stavrinoudis, Theodoros
Ντουμή, Μαρία
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κυριακάκη, Άννα
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Διαδικτυακές κριτικές
Social media
Millennials
Αντίληψη της ασφάλειας
Καταναλωτικές τουριστικές επιλογές
Κίνητρα
Χαρακτηριστικά


Ελληνική γλώσσα

2021-02-04

https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/177
http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-28

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

2021-02-05T11:59:02Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.