Impact of daily cruise company's digital presence on customer booking intention: The mediating role of ad liking, brand trust and brand attitude

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Impact of daily cruise company's digital presence on customer booking intention: The mediating role of ad liking, brand trust and brand attitude

Μιχαηλίδης, Αλέξιος

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Giovanis, Apostolos
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τομάρας, Πέτρος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Web advertisement visual design
Attitude toward the Ad
Ad liking
Brand trust
Tourism industry
e-WOM quantity
Website quality
Booking intention
Brand attitude


Αγγλική γλώσσα

2021-07-28

https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1811
http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1662

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-03-07T21:45:11Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.