Αποτελεσματικότητα προγραμμάτων κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης στο σχολικό περιβάλλον ως προς την κατάθλιψη-αυτοκτονία. Βιβλιογραφική ανασκόπηση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αποτελεσματικότητα προγραμμάτων κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης στο σχολικό περιβάλλον ως προς την κατάθλιψη-αυτοκτονία. Βιβλιογραφική ανασκόπηση

Δαφερέρα, Αγγελική - Σταματία

Kornarou, Eleni
Τμήμα Πολιτικών Δημόσιας Υγείας
Sergentanis, Theodoros N.
Koulierakis, George
Δημόσιας Υγείας
Σχολή Δημόσιας Υγείας

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Adolescence
Social-emotional learning
Awareness
Ψυχική υγεία
Intervention programs
Mental health
Depression
Ευαισθητοποίηση
Αυτοκτονικότητα
Suicidality
Εφηβεία
Προγράμματα παρέμβασης
Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
Κατάθλιψη


Ελληνική γλώσσα

2022-09-30

https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3295
http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3135

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-11-02T11:51:25Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.