Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό

Κουράκης, Διονύσιος Μηνάς

PANOPOULOS, ANASTASIOS
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Σαλμόν, Ιωάννης
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Γκούμας, Σπυρίδων
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing


Ελληνική γλώσσα

2022-09

http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3160
https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3320

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-11-04T13:14:34Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.