Στρατηγική marketing και αποτελέσματική διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας: Ανάλυση μελετών-περιπτώσεων

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Στρατηγική marketing και αποτελέσματική διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας: Ανάλυση μελετών-περιπτώσεων

Τσιαούση, Ελευθερία

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανδρονικίδης, Ανδρέας

ΔΙΠ ΜΒΑ/40
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Ελληνική γλώσσα

2008
2009-03-20T08:08:16Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.