Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσης

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσης

Αθανασίου, Αγλαϊα-Φωτεινή

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανδρονικίδης, Ανδρέας

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/43

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Greek

2008
2009-03-20T08:46:36Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)