Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
Ψηφίδα - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη και Ιδρυματικό Καταθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και ικανοποίησης πελατών σε επιχειρήσεις φιλοξενίας: Μια αντιπροσωπευτική μελέτη περίπτωσης

Αθανασίου, Αγλαϊα-Φωτεινή

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανδρονικίδης, Ανδρέας

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/43

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Ελληνική γλώσσα

2008
2009-03-20T08:46:36Z

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12711

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.