Δημιουργία μάρκας (branding) και τοποθέτηση στις διεθνείς αγορές

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημιουργία μάρκας (branding) και τοποθέτηση στις διεθνείς αγορές

Διαμαντή, Αρχοντία

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Χατζηδημητρίου, Ιωάννης

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/47

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Greek

2008
2009-03-20T09:59:25Z

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12715

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)