Δημιουργία μάρκας (branding) και τοποθέτηση στις διεθνείς αγορές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
Ψηφίδα - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη και Ιδρυματικό Καταθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία μάρκας (branding) και τοποθέτηση στις διεθνείς αγορές

Διαμαντή, Αρχοντία

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Χατζηδημητρίου, Ιωάννης

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/47

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Ελληνική γλώσσα

2008
2009-03-20T09:59:25Z

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12715

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.