δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media
Μπαλάφα, Ιωάννα
Με την αλματώδη ανάπτυξη του διαδικτύου όλο και περισσότεροι άνθρωποι γίνονται χρήστες των Web 2 εφαρμογών. To Social Media Marketing και συνεπακόλουθα το Influencer Marketing εδραιώθηκαν πλέον στην καθημερινότητά μας. Το Instagram αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα στις μέρες μας και αρκετοί Influencers ανά τον κόσμο βρίσκουν προσοδοφόρο «έδαφος» μέσω αυτού για να προβάλουν προϊόντα και υπηρεσίες. Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται μορφές Social Media Marketing και γενικότερα μορφές και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως: Word -of- mouth Marketing, Viral Marketing και Influencer Marketing.
H παρούσα εργασία με τίτλο: «Η επίδραση των Influencers στη συμπεριφορά του καταναλωτή στα social media», εκπονήθηκε με στόχο να γίνει αντιληπτός ο βαθμός επίδρασης των Influencers και να διαπιστωθούν ποια χαρακτηριστικά από τις αναρτήσεις των Influencers στο Instagram, οδηγούν σε μεγαλύτερη διαδικτυακή εμπλοκή του καταναλωτή. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, υιοθετήθηκε η ερευνητική μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου, ώστε να εντοπιστούν τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων που επηρεάζουν περισσότερο τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Κύριος στόχος της παρούσας έρευνας αποτελεί η καταγραφή και η ανάλυση των αναρτήσεων τις κάθε κατηγορίας Influencer ως προς προς α) τη στρατηγική περιεχομένου β) το αντικείμενο προβολής γ) τα χαρακτηριστικά (π.χ hashtag, tag, photo, video, likes, views, comments), δ) και ποια στοιχεία είναι πιο αποδοτικά).
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.