“Social and gendered dimensions of studying in Business Schools: The Case of Navy EPAL of Chios”

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



«Κοινωνικές και έμφυλες διαστάσεις της φοίτησης στα Επαγγελματικά Λύκεια: Η περίπτωση των Ναυτικών ΕΠΑ.Λ. της Χίου»
“Social and gendered dimensions of studying in Business Schools: The Case of Navy EPAL of Chios”

ΚΟΥΝΟΥΠΑ, ΕΛΛΗ

Κούρτη, Δρ. Ευαγγελία
Πλεξουσάκη, Δρ. Ευφροσύνη
Ανδρούσου, Δρ. Αλεξάνδρα

Διερευνώνται τα κοινωνικά χαρακτηριστικά μαθητών/τριών καθώς και οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την εκπαιδευτική-επαγγελματική επιλογή. Επιλέχθηκε η ποιοτική μέθοδος με ερωτηματολόγιο. Με Excel αναλύθηκαν τα δεδομένα. Με περιγραφική ανάλυση περιεχομένου καταδείχθηκε ότι και στη συγκεκριμένη Ομάδα Προσανατολισμού φοιτούν κυρίως μαθητές των μεσαίων και κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων. Οι μαθητές επιλέγουν το ναυτικό επάγγελμα κυρίως επειδή τους αρέσει και προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση, ενώ το εκπαιδευτικό επίπεδό τους στο μεγαλύτερο ποσοστό είναι καλό. Επίσης, και κορίτσια επιλέγουν το Ναυτικό ΕΠΑΛ.
Social characteristics of students are investigated and the reasons that led them to this educational-professional choice. A qualitative methodology with questionnaire was selected. Data were analyzed with Microsoft Excel. A descriptive content analysis demonstrated that the specific guidance group was mainly attended by pupils of middle and lower social classes. Students choose the seafaring profession mainly because they like it and provides vocational rehabilitation while the educational level of the majority is good. Also, girls choose to study in the Navy EPAL.
Πίνακες

Διπλωματική Εργασία / Thesis

Maritime Professional Lyceum
Ναυτικό ΕΠΑ.Λ
δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση
Ομάδα Προσανατολισμού Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων
social inequalities in education
κοινωνικές ανισότητες στην εκπαίδευση
gendered stereotypes
, έμφυλα στερεότυπα
Group Maritime Professions Guidance
secondary vocational education


Ελληνική γλώσσα

2016-10
2016-09-23
2016-10-06T07:09:33Z

https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32747

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University

3
52
175





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.