Comparative behavioural analysis of European olive oil consumers

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πολυτεχνείο Κρήτης   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πολυτεχνείου Κρήτης   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Comparative behavioural analysis of European olive oil consumers (EN)

Ματσατσινης Νικολαος (EL)
Γρηγορουδης Ευαγγελος (EL)
Baourakis, George (EN)
Grigoroudis Evangelos (EN)
Siskos, Yannis (EN)
Neguez F. (EN)
Matsatsinis Nikolaos (EN)

Πολυτεχνείο Κρήτης (EL)
Technical University of Crete (EN)

This study presents an extensive use of several data analysis and preference analysis models on a marketing study of the olive oil product in two European countries : Greece and France. Alternative market penetration strategies are evaluated and recommended through advanced market simulation methods. Preferences and attitudes between Greek and French consumers are also examined. (EN)


Data analysis (EN)
New products--Marketing (EN)
Agricultural marketing (EN)


Αγγλική γλώσσα

1995

http://purl.tuc.gr/dl/dias/77B3F4EF-7DF8-40F1-A926-7855CB0DC24810.1007/978-94-017-0663-6_18 https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-94-017-0663-6_18

Springer Verlag (EN)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.