H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες (EL)
H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες (EN)

Λαδόπουλος, Ευστράτιος

Η ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής εξετάστηκαν σε 155 μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες καθώς και σε ομάδα ελέγχου 31 μαθητών, χορηγώντας την σύντομη νευροψυχολογική δοκιμασία Trail Making Test (TMT). Tα αποτελέσματα της έρευνας παρέχουν στοιχεία,  για διαφοροποιήσεις στο επίπεδο των επιτελικών λειτουργιών των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, που μπορούν να αξιοποιηθούν στον σχεδιασμό κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων, ενώ η δοκιμασία Trail Making Test (TMT) θα μπορούσε να αξιοποιηθεί προγνωστικά  σε μαθητές που βρίσκονται σε ομάδα κινδύνου εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών. Εξάλλου οι επιδόσεις της ομάδας ελέγχου παρέχουν και στοιχεία για τα κριτήρια επίδοσης των Ελλήνων εφήβων στην δοκιμασία Trail Making Test (TMT). (EL)
The speed and flexibility of visual attention were assessed in 155 secondary education pupils with learning disabilities, as well as in a testing group of 31 pupils, by administering the brief neuropsychological test, Trail Making Test (TMT). Research results provide evidence of differentiation in the level of executive functions in pupils with learning disabilities, which can be used in designing appropriate teaching interventions, while the Trail Making Test (TMT) could be used predictively for pupils belonging in a high risk group to develop learning disabilities. Furthermore, the testing group scores provide additionally, evidence for the Trail Making Test (TMT) performance standards of Greek teenagers. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Ευελιξία Οπτικής Προσοχής (EL)
Επιτελικές Λειτουργίες (EL)
Μαθησιακές Δυσκολίες (EL)
Ταχύτητα Οπτικής Προσοχής (EL)
Flexibility of Visual Attention (EN)
Speed of Visual Attention (EN)
Learning Disabilities (EN)
Executive Functions (EN)


Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

Αγγλική γλώσσα

2020-07-28

https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/edusc/article/view/3144
10.12681/edusc.3144

Research Center of Psychophysiology and Education (EL)


2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 9 (2019): 9ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; 416-426 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 9 (2019): 9ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; 416-426 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2020 Ευστράτιος Λαδόπουλος (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.