Review of Paraskevi Golia's Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση, 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010]

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Review of Paraskevi Golia's Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση, 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010] (EN)

Papandreou, Zeta G.

Paraskevi Golia, Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010], Thessaloniki: Epikentro, 2011, 445 pp (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Book Review (EN)

Memory (EN)


Ιστορείν

Αγγλική γλώσσα

2014-12-02

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/historein/article/view/2308

Cultural and Intellectual History Society (EN)


2241-2816
1108-3441
Historein; Τόμ. 14 Αρ. 2 (2014): Historein 14/2 (2014); 142-146 (EL)
Historein; Vol. 14 No. 2 (2014): Historein 14/2 (2014); 142-146 (EN)

Copyright (c) 2015 Zeta G. Papandreou (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.